Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: kabul olan sırlı dua

  1. #1
    seyyidimalabub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Banlı Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    30.Mart.2011
    Mesajlar
    966
    Teşekkürler / Beğen

    Standart kabul olan sırlı dua

    her kimin mühim bir işi, bunalımlı bir hale müncer olsa on gün içinde ve her gün bu duayı 100 defa okusa ALLAH c.c. nın izniyle o kimsenin muradına kavuştuğu çok kere denenmiştir dediler. Devamlı yatarken okuyan aynı gece istediği şeyleri rüyada görür denildi SIRLI DUA BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM YEF ALÜLLAHU MA YEŞA Bİ KUDRETİHİ, WE YAHKÜMÜ MA YURİDU BİİZZETİHİ Hvasıl kur andan

  2. Thanks Bu mesaja teşekkür eden üyeler: hasan yıldırım
  3. #2
    dareyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    11.Mayıs.2011
    Mesajlar
    10
    Teşekkürler / Beğen

    Standart

    Allah razı olsun.

  4. #3
    seyyidimalabub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Banlı Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    30.Mart.2011
    Mesajlar
    966
    Teşekkürler / Beğen

    Standart

    Alıntı ************** Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her kimin mühim bir işi, bunalımlı bir hale müncer olsa on gün içinde ve her gün bu duayı 100 defa okusa ALLAH c.c. nın izniyle o kimsenin muradına kavuştuğu çok kere denenmiştir dediler. Devamlı yatarken okuyan aynı gece istediği şeyleri rüyada görür denildi SIRLI DUA------- BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM YEF ALÜLLAHU MA YEŞA Bİ KUDRETİHİ, WE YAHKÜMÜ MA YURİDU BİİZZETİHİ------- Hvasıl kur andan
    okunuşu kolay,sonucu olay olan tertiplerden ama görünüşe bakılırsa kimse zahmet edip okumuyor ...yahu kardeşim öylesine bir oku...oku ki, yenilensin güzelleşsin her doku...selam ve dua ile

  5. #4
    siyahım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2011
    Nereden
    ist
    Mesajlar
    108
    Teşekkürler / Beğen

    Standart

    ************** abi kusura bakma buraya yamak zorunda kaldım mesaj kutun dolmuş mesaj gönderemiyorum sana.eski mesajların silinmesi lazımmış bi bkarmıısn

  6. #5
    seyyidimalabub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Banlı Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    30.Mart.2011
    Mesajlar
    966
    Teşekkürler / Beğen

    Standart

    Alıntı siyahım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ************** abi kusura bakma buraya yamak zorunda kaldım mesaj kutun dolmuş mesaj gönderemiyorum sana.eski mesajların silinmesi lazımmış bi bkarmıısn
    tamam güzel kardeşim ...hemen bakarım...[ 500 mesaj da yetmiyorki ne kadar silsemde ,neyse kardeşlerim bu duruma bakacaktı zaten...sizde hakkınızı helal edin ] selam ve dua ile

  7. #6
    siyahım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    13.Mart.2011
    Nereden
    ist
    Mesajlar
    108
    Teşekkürler / Beğen

    Standart

    Alıntı ************** Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam güzel kardeşim ...hemen bakarım...[ 500 mesaj da yetmiyorki ne kadar silsemde ,neyse kardeşlerim bu duruma bakacaktı zaten...sizde hakkınızı helal edin ] selam ve dua ile
    est abim asıl sen hakkını helal et.o kadar güzel şeyler paylaşıyorsunki...

  8. #7
    seyyidimalabub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Banlı Üye

    Durum
    Offline
    Üyelik tarihi
    30.Mart.2011
    Mesajlar
    966
    Teşekkürler / Beğen

    Standart

    Alıntı siyahım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    est abim asıl sen hakkını helal et.o kadar güzel şeyler paylaşıyorsunki...
    PAYLAŞMAKTAN ÖTE KARDEŞLERİMİN EN İYİ ŞEKİLDE YARARLANIP HUZUR BULMASINI İSTIYORUM...Selam ve dua ile

Benzer Konular

  1. Sırlı Esmalar
    Konu Sahibi camuro Forum Havas İlmi Diğer Konular
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 10.Haziran.2014, 13:03
  2. kabul olan sırlı dua.ÇOK KERE DENENMİŞTİR.
    Konu Sahibi seyyidimalabub Forum Rızık Duaları
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 13.Ocak.2014, 22:29
  3. Sırlı Dua
    Konu Sahibi Prenses Forum Dilek Duaları
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 22.Kasım.2013, 05:58
  4. Sırlı dua budur
    Konu Sahibi Gece Forum Dilek Duaları
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 16.Ağustos.2013, 09:46
  5. kabul olan sırlı dua
    Konu Sahibi füsunn Forum Dilek Duaları
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 01.Aralık.2011, 18:36

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

müzik aşık etme duası aşık etme büyüsü medyum
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299